Kalendarzowa jesień już wkroczyła do naszego kraju, dlatego korzystając z ostatnich ciepłych dni pamiętajmy, że chłodne noce oraz poranki, są zapowiedzią niskich temperatur, które dotrą do nas już wkrótce. FORUM pragnie Państwu pomóc przygotować się do właśnie rozpoczętego sezonu grzewczego, tak aby nadchodzące miesiące kojarzyły się jedynie z przyjemnymi chwilami spędzonymi w ciepłym, domowym zaciszu.
Aby tak się stało, niezbędne jest poświęcenie odrobiny uwagi tym elementom instalacji grzewczej, które bezpośrednio odpowiadają za komfort termiczny w naszych mieszkaniach. Poniżej odnośniki do artykułów w których szczegółowo przedstawiono sposób odpowietrzenia różnych typów grzejników. Wierzymy, że dysponując poniższymi instrukcjami są Państwo w stanie poradzić sobie z nie przekazującej wystarczającej ilości ciepła bądź wydającym dziwne odgłosy grzejnikiem:
Naszym celem jest aby instalacja grzewcza działała skutecznie oraz, co najważniejsze, ekonomicznie i z poszanowaniem dla naszego portfela, warto przestrzegać też kilku zasad dotyczących jej prawidłowej eksploatacji, które zostały opisane w poniższym artykule:
Jak tanio i skutecznie ogrzać mieszkanie
Ekipa FORUM gorąco zachęca do skorzystania z powyższych wskazówek.
Szanowni Państwo,
W związku z rozwojem systemu powiązanego z e-kartoteką uruchamiamy nowy kanał komunikacji z właścicielami. Odtąd będą Państwo otrzymywać na swoje adresy e-mail (podane w oświadczeniach kontaktowych) wiadomości zawierające ogłoszenia, informacje oraz ważne komunikaty dotyczące funkcjonowania wspólnoty i obsługi nieruchomości.
Wiadomości będą wysyłane z adresu administrator@forum.wroc.pl. Jest to adres bezzwrotny – prosimy nie odpowiadać na te maile. Komunikacja mailowa z administratorami pozostaje dostępna jak dotychczas, poprzez adres biuro@forum.wroc.pl lub bezpośrednio na adres e-mail administratora obsługującego Państwa nieruchomość.
W panelu e-kartoteka zostają wprowadzone nowe funkcje, które usprawnią kontakt z administracją i Zarządcą:
•zgłoszenia usterek, awarii – nowy kafelek pozwalający na szybkie zgłaszanie usterek technicznych bezpośrednio do administratora,
•wiadomości – funkcja umożliwiająca przesyłanie zapytań oraz zgłoszeń nieusterkowych.
Zdajemy sobie sprawę, że zmiany mogą wymagać krótkiego okresu przyzwyczajenia, dlatego prosimy o wyrozumiałość. Zachęcamy jednocześnie do zgłaszania wszelkich problemów i sugestii, które pomogą nam udoskonalać obsługę mieszkańców.
Aby mieć pewność, że wiadomości będą do Państwa regularnie docierały, prosimy o:
•sprawdzenie poprawności i aktualności adresów e-mail podanych w oświadczeniach,
•kontrolowanie folderu SPAM w swojej skrzynce,
•oznaczenie adresu administrator@forum.wroc.pl jako zaufanego nadawcy.
📢 Szanowni Państwo,
W związku z kończącym się okresem wakacyjnym uprzejmie prosimy o zwracanie uwagi i zgłaszanie do administratora lub służb technicznych wszelkich kwestii związanych z bezpieczeństwem i komfortem użytkowania nieruchomości wspólnych.
Prosimy o szczególne zwrócenie uwagi na:
– działanie domofonów i elektrozaczepów – czy do klatek schodowych można wejść tylko po użyciu domofonu lub klucza,
– sprawność samozamykaczy drzwiowych – czy drzwi wejściowe, drzwi do przedsionków lub piwnic samoczynnie zamykają się,
– oświetlenie – czy ciągi komunikacyjne są dobrze oświetlone,
– przedsionki do piwnic / komórek lokatorskich (jeżeli Państwa budynki są w nie wyposażone) – czy są zamknięte na klucz,
– bramy garażowe – czy są sprawne i nie pozostają otwarte zbyt długo.
Nasze służby techniczne na bieżąco reagują na wszelkie uszkodzenia, dlatego prosimy o niezwłoczne zgłaszanie tego typu usterek – pozwoli to jeszcze bardziej zadbać o Państwa bezpieczeństwo.