Obsługa i zarządzanie nieruchomościami

Stabilność w codzienności,
oparcie w trudnościach.

OGŁOSZENIA - Komunikaty

28 grudzień 2018

Analiza wydatków gospodarstw domowych na przestrzeni lat 2015-2018

Uprzejmie informujemy, iż korzystając z informacji z Krajowego Rejestru Długów sporządzono analizę wydatków gospodarstw domowych na przestrzeni lat 2015 – 2018. Poniżej przedstawiamy Państwu wyniki analizy.

Badanie obejmowało następującą grupę wydatków:

– energia elektryczna
– abonament telefoniczny
– woda i kanalizacja
– wywóz nieczystości
– Internet
– telewizja
– gaz
– energia cieplna

Ogólna suma w/w wydatków w gospodarstwie domowym w roku 2015 ukształtowała się na poziomie 598 zł, natomiast w roku 2018 – 1.073 zł. Porównując rok 2018 z rokiem 2015 nastąpił łączny wzrost wydatków aż o 79%.

Największy wzrost wydatków dotyczył energii cieplnej (+187%), następnie wywozu nieczystości (+93%) i kolejno: gaz (+73%), internet (+66%), energia elektryczna (+65%) oraz woda i kanalizacja (+57%). Na końcu listy uplasowały się wydatki na telefon (+24%) i telewizję (+20%).

Na poniższym wykresie przedstawiono szczegółowe wyniki przeprowadzonej analizy (aby powiększyć obraz – wystarczy w niego kliknąć).

Porównanie miesięcznych wydatków w polskich domach

Najnowsze ogłoszenia

10 wrzesień 2025

Rozwój panelu e-kartoteka: nowy kanał komunikacji z Zarządcą

Szanowni Państwo,

W związku z rozwojem systemu powiązanego z e-kartoteką uruchamiamy nowy kanał komunikacji z właścicielami. Odtąd będą Państwo otrzymywać na swoje adresy e-mail (podane w oświadczeniach kontaktowych) wiadomości zawierające ogłoszenia, informacje oraz ważne komunikaty dotyczące funkcjonowania wspólnoty i obsługi nieruchomości.

Wiadomości będą wysyłane z adresu administrator@forum.wroc.pl. Jest to adres bezzwrotny – prosimy nie odpowiadać na te maile. Komunikacja mailowa z administratorami pozostaje dostępna jak dotychczas, poprzez adres biuro@forum.wroc.pl lub bezpośrednio na adres e-mail administratora obsługującego Państwa nieruchomość.

W panelu e-kartoteka zostają wprowadzone nowe funkcje, które usprawnią kontakt z administracją i Zarządcą:

•zgłoszenia usterek, awarii  – nowy kafelek pozwalający na szybkie zgłaszanie usterek technicznych bezpośrednio do administratora,

•wiadomości – funkcja umożliwiająca przesyłanie zapytań oraz zgłoszeń nieusterkowych.

Zdajemy sobie sprawę, że zmiany mogą wymagać krótkiego okresu przyzwyczajenia, dlatego prosimy o wyrozumiałość. Zachęcamy jednocześnie do zgłaszania wszelkich problemów i sugestii, które pomogą nam udoskonalać obsługę mieszkańców.

Aby mieć pewność, że wiadomości będą do Państwa regularnie docierały, prosimy o:

•sprawdzenie poprawności i aktualności adresów e-mail podanych w oświadczeniach,

•kontrolowanie folderu SPAM w swojej skrzynce,

•oznaczenie adresu administrator@forum.wroc.pl jako zaufanego nadawcy.

1 wrzesień 2025

Bezpieczeństwo i komfort użytkowania nieruchomości po okresie wakacyjnym

📢 Szanowni Państwo,

W związku z kończącym się okresem wakacyjnym uprzejmie prosimy o zwracanie uwagi i zgłaszanie do administratora lub służb technicznych wszelkich kwestii związanych z bezpieczeństwem i komfortem użytkowania nieruchomości wspólnych.

Prosimy o szczególne zwrócenie uwagi na:
– działanie domofonów i elektrozaczepów – czy do klatek schodowych można wejść tylko po użyciu domofonu lub klucza,
– sprawność samozamykaczy drzwiowych – czy drzwi wejściowe, drzwi do przedsionków lub piwnic samoczynnie zamykają się,
– oświetlenie – czy ciągi komunikacyjne są dobrze oświetlone,
– przedsionki do piwnic / komórek lokatorskich (jeżeli Państwa budynki są w nie wyposażone) – czy są zamknięte na klucz,
– bramy garażowe – czy są sprawne i nie pozostają otwarte zbyt długo.

Nasze służby techniczne na bieżąco reagują na wszelkie uszkodzenia, dlatego prosimy o niezwłoczne zgłaszanie tego typu usterek – pozwoli to jeszcze bardziej zadbać o Państwa bezpieczeństwo.