Szanowni Państwo,
Drodzy Mieszkańcy!
Pragniemy poinformować, że podjęliśmy współpracę z firmą Share.P, która oferuje innowacyjne rozwiązania parkingowe, takie jak
Już teraz mogą Państwo skorzystać z darmowej aplikacji, aby otwierać bramy i szlabany oznaczone logo Share.P. Mamy nadzieję, że dzięki tej technologii w niedalekiej przyszłości będziemy mogli całkowicie zapomnieć o wydatkach na nowe piloty dla mieszkańców i utrzymanie drogich systemów.
Co niezwykle istotne, rozwiązanie Share.P zwiększa bezpieczeństwo na osiedlu: nie ma możliwości, aby ktoś anonimowo otworzył bramę do garażu, na przykład skradzionym czy “zaginionym” pilotem. To właściciel miejsca parkingowego decyduje, kto i kiedy ma prawo wjechać. Wiele osób wynajmuje teraz swoje miejsce parkingowe nieznajomym, nie mając pojęcia, co dzieje się z powierzonym im pilotem czy kluczem. Dzięki aplikacji Share.P, będzie się to odbywać w sposób transparentny i dużo bardziej bezpieczny.
Share.P pomoże również w rozliczaniu konsumpcji energii elektrycznej z gniazdek elektrycznych w parkingach. Dzięki aplikacji, każdy mieszkaniec uzyska swobodę np. ładowania samochodu elektrycznego, płacąc wyłącznie za faktycznie pobraną energię.
Aby uruchomić aplikację, wystarczy za pomocą kamery telefonu zeskanować poniższy kod QR lub wpisać w wyszukiwarce Państwa telefonu adres:
https://sharep.io/app-download
Więcej informacji znajdą Państwo na https://www.sharep.io
Szanowni Państwo,
W związku z rozwojem systemu powiązanego z e-kartoteką uruchamiamy nowy kanał komunikacji z właścicielami. Odtąd będą Państwo otrzymywać na swoje adresy e-mail (podane w oświadczeniach kontaktowych) wiadomości zawierające ogłoszenia, informacje oraz ważne komunikaty dotyczące funkcjonowania wspólnoty i obsługi nieruchomości.
Wiadomości będą wysyłane z adresu administrator@forum.wroc.pl. Jest to adres bezzwrotny – prosimy nie odpowiadać na te maile. Komunikacja mailowa z administratorami pozostaje dostępna jak dotychczas, poprzez adres biuro@forum.wroc.pl lub bezpośrednio na adres e-mail administratora obsługującego Państwa nieruchomość.
W panelu e-kartoteka zostają wprowadzone nowe funkcje, które usprawnią kontakt z administracją i Zarządcą:
•zgłoszenia usterek, awarii – nowy kafelek pozwalający na szybkie zgłaszanie usterek technicznych bezpośrednio do administratora,
•wiadomości – funkcja umożliwiająca przesyłanie zapytań oraz zgłoszeń nieusterkowych.
Zdajemy sobie sprawę, że zmiany mogą wymagać krótkiego okresu przyzwyczajenia, dlatego prosimy o wyrozumiałość. Zachęcamy jednocześnie do zgłaszania wszelkich problemów i sugestii, które pomogą nam udoskonalać obsługę mieszkańców.
Aby mieć pewność, że wiadomości będą do Państwa regularnie docierały, prosimy o:
•sprawdzenie poprawności i aktualności adresów e-mail podanych w oświadczeniach,
•kontrolowanie folderu SPAM w swojej skrzynce,
•oznaczenie adresu administrator@forum.wroc.pl jako zaufanego nadawcy.
📢 Szanowni Państwo,
W związku z kończącym się okresem wakacyjnym uprzejmie prosimy o zwracanie uwagi i zgłaszanie do administratora lub służb technicznych wszelkich kwestii związanych z bezpieczeństwem i komfortem użytkowania nieruchomości wspólnych.
Prosimy o szczególne zwrócenie uwagi na:
– działanie domofonów i elektrozaczepów – czy do klatek schodowych można wejść tylko po użyciu domofonu lub klucza,
– sprawność samozamykaczy drzwiowych – czy drzwi wejściowe, drzwi do przedsionków lub piwnic samoczynnie zamykają się,
– oświetlenie – czy ciągi komunikacyjne są dobrze oświetlone,
– przedsionki do piwnic / komórek lokatorskich (jeżeli Państwa budynki są w nie wyposażone) – czy są zamknięte na klucz,
– bramy garażowe – czy są sprawne i nie pozostają otwarte zbyt długo.
Nasze służby techniczne na bieżąco reagują na wszelkie uszkodzenia, dlatego prosimy o niezwłoczne zgłaszanie tego typu usterek – pozwoli to jeszcze bardziej zadbać o Państwa bezpieczeństwo.